داغترين |جالب ترين |مطالب |روز دنيا|بازاريابي شبكه اي
آموزش.کامپیوتر.دانلود.آهنگ
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |

بدسکتور گیری از طریق نرم افزارهای حرفه ای که دراین زمینه وجود داره امکان پذیره ، اما اگر بصورت دستی خواستید بدسکتوری هاردتون رو درست کنید میتونید از خود ویندوز کمک بگیرید . در ویندوز بخشی با عنوان Check Disk وجود داره که با استفاده از اون هم میتونید اینکار رو انجام بدید.
برای رفتن به بخش Check Disk  کافیه از بخش My Computer بر روی درایوی که میخواید بدسکتور هاشو درست کنید کلیک راست کنید.بعد Propertis رو انتخاب کنید.

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |
همیشه داشتن صفحه‌کلید فارسی استاندارد که “نیم‌فاصله” معروف! را داشته باشد و جای لغات “پ” و “ژ” مطابق با صفحه‌کلید کامپیوتر باشد یکی از دغدغه‌های کاربران فارسی زبان بوده‌است، خصوصا کسانی که میخواهند کارهای تایپی انجام‌دهند. همانطور که اکثر شما کاربران همیشگی سایت مطلع هستید قبلا و همزمان با وارد بازار شدن نسخه بتا ویندوز ۷ نرم‌افزاری در سایت قرار گرفت که توسط آن می‌شد پ و ژ را در جای استاندارد خود قرار داد، ولی نیم‌فاصله در آن دیده‌ نشده‌بود. (این نرم‌افزار از پست ” کیبورد استاندارد فارسی برای ویندوز ویستا و ویندوز ۷” قابل دسترسی و دانلود است.)

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |
با بسته کدک ویندوز 7 نصب شده شما قادر خواهید بود با استفاده از هر دستگاه پخش رسانه ای، محدود تنها با توانایی های media player، capabilities و video clips در فرمت های مختلف در تمام مرورگرهای وب پشتیبانی می کند.

 

کاربران ویندوز 7 کدک های رسانه ای مرکز توانایی انتخاب کنید (
Windows 7 media center codecs
) چه چیزی نصب شده است و آن را نصب کنید.


 

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.